סנפלינג בנחל קומראן

סנפלינג בנחל קומראן

סנפלינג בנחל קומראן

למרות שהמדינה קטנה, היא מלאה במראות מדהימים שכדאי לראות, במיוחד למי שאוהב אתגרים. יש הרבה חוויות בלתי נשכחות זמינות אם סנפלינג הוא הבחירה הנכונה עבורך. אתה יכול לנסות סנפלינג בנחל קומראן אם אתה נהנה לתלות בין שמים וארץ. אם מעולם לא היית באזור זה או שמעולם לא חווית אותו, מסגרת מאורגנת היטב עשויה להיות המקום הטוב ביותר עבורך.

לפני שאתם מזמינים טיול סנפלינג לנחל קומראן, מה כדאי לדעת?

כמו כל טיולי סנפלינג, טיול נחל קומראן דורש יכולת פיזית מסוימת. יהיה עליך להיות מסוגל להתמודד עם הטיול בקושי בינוני או גדול יותר. הוא מדורג ב 3.5 / 5. בגלל השטח הייחודי, תצטרך להיות בעל יכולת פיזית. אם יש לך קצת ניסיון סנפלינג, אשר רצוי מאוד, ניתן יהיה להתמודד עם הטיול בקלות רבה יותר. אתה צריך להתחיל עם אתגר סנפלינג פחות קשה ולאחר מכן לעבור לאתגר הבא. זה צריך להיעשות עם חברה מיומנת ומקצועית ופעל לפי כל הכללים. לדבריו, למרות שסנפלינג היא פעילות קיצונית, היא דורשת אבטחה ברמה גבוהה והקפדה על כל הכללים.

מהם המראות והקולות של נחל קומראן?

נחל קומראן, הממוקם בחלקו הצפוני של מדבר יהודה, הוא הנחל היחיד בו ניתן לבצע סנפלינג בחלק הדרומי של ישראל. נחל זה ממוקם בפארק לאומי, כך שהוא בטוח ומסודר לפעילות זו. אתם תלכו לאורך תעלת מים עתיקה, שהייתה בעבר הצינור העיקרי למי השיטפונות של נחל קומראן, כחלק מטיול הסנפלינג שלכם. לאחר הליכה קצרה תגיעו לחלק התחתון של הנחל. כאן עומדות בפניכם שתי אפשרויות: תוכלו ליהנות משלושה מפלים באותו אזור או לעלות לחלקו העליון של נחל קומראן. העלייה קצרה ותלולה (15 עד 20 דקות). עקוב אחר מסלול מסומן עד שתגיע לאמצע העמק מראש הנחל. גלישה במפל היא האתגר והכיף האמיתיים.

מדוע מומלץ להזמין טיול סנפלינג של נחל קומראן?

טיול סנפלינג של נחל קומראן הוא הזדמנות מדהימה ליהנות מחוויה נדירה באחד האזורים היפים ביותר בישראל, מדבר יהודה. זהו השילוב המושלם של נוף מרהיב, פעילות קיצונית וטבע מדהים. טיול זה מתאים במיוחד לאמיצים. תוכלו ליהנות מהמפלים והסנפלינג כחלק מהטיול הזה.