סיורי מדבר – טיפים חשובים שיעזרו לכם להפיק את המרב מהסיור שלכם

סיורי מדבר – טיפים חשובים שיעזרו לכם להפיק את המרב מהסיור שלכם

סיורים במדבר

ישנם מספר סיורי מדבר שונים. אבל לפני שאתה נרשם לסיור מדברי, חשוב לדעת למה לצפות. להלן מספר טיפים חשובים שיעזרו לכם להפיק את המרב מסיבוב ההופעות המדברי שלכם. בין אם אתם מחפשים סיור מדברי במצרים או במרוקו, טיפים אלה אמורים לעזור לכם להחליט מה הכי טוב עבורכם.

מה לדעת לפני שעושים סיורי מדבר?

סיורי מדבר הם דרך מדהימה לחקור חלק מהעולם שאנשים רבים לא זוכים לחוות. השמש הבהירה, דיונות החול והסביבה השקטה הם כולם חלק מהערעור של נסיעות מדבר. עם זאת, ישנם כמה דברים שכדאי לדעת לפני שתצאת לסיור המדבר שלך.

ראשית, עליך לארוז הנעלה מתאימה. זוג סנדלי טיול טוב ישמור על רגליך בנוח ויגן עליהם מפני החול החם. עליכם גם להביא מצלמה בהבחנה גבוהה. מכיוון שמל"טים אינם מורשים במדבריות, עליכם להביא מצלמה טובה כדי לתפוס את המראות. רצוי גם להביא תרמיל במקום מזוודה. אתה גם רוצה להתלבש בבגדים מתאימים – בגדים רופפים ונוחים הם אידיאליים. ז'קט ישמור אותך חם בערבים.

לפני שתצאת לטיול שלך, וודא שאתה אוכל ארוחה קלה. הימנע מאוכל חריף ושומני, מכיוון שהם עלולים להרגיז את הבטן. ללבוש תמיד הגנה על שמש, במיוחד כובע ומכנסיים ארוכים, ודאג למרוח קרם הגנה במרווחים קבועים. עליכם לארוז ארוחת צהריים קלה כדי להימנע מחולה במהלך הטיול שלכם.

לבסוף, הכירו את המטבע במרוקו. מרוקו היא מדינה מבוססת מזומנים יחסית. אם אתה יוצא לסיור קבוצתי, סביר להניח שתקבל שליטה מועטה על לוח הזמנים. דירהם המרוקאי הוא המטבע המשמש.

מדוע אתה צריך לעשות סיורי מדבר?

לצאת לסיור מדברי הוא חוויה ייחודית ומרגשת. הוא מלא ביופי טבעי, כמו דיונות החול האדום במדבר הערבי. זה גם מקום נהדר לצפות בו בזריחה ובשקיעה. שמי המדבר נקיים מזיהום ומשנים צבע מיום ללילה.

הטמפרטורה של המדבר יכולה להשתנות בפראות, ולכן חשוב ללבוש בגדים מתאימים. תצטרך ללבוש שכבות, ותרצה להביא פונצ'ו או שניים לקבלת אפקטים מגניבים. תרצה גם ללבוש צעיף קל כדי להגן על עצמך מפני החול ומהחום.

אמנם ישנם כמה סיורי תקציב למדבר סהרה שלא עולים הרבה כסף, אך עליכם לקחת בחשבון את איכות החוויה. סיורי תקציב הם בדרך כלל פחות מפוארים – תקבלו רק אוהל בסיסי וארוחת ערב בינונית. כמו כן, סביר להניח שתצטרך לנסוע בכבישים צרים מפותלים, שאינם נוחים לחלקם. עם זאת, אם אתם מחפשים חוויה פשוטה, סיור בתקציב הוא בחירה מצוינת.

כשאתה מתכנן סיור מדברי, הקפד לארוז נעליים מתאימות, קרם הגנה ומשקפי שמש. הקפד להביא ארוחת צהריים קלה – אוכל חריף או שומני עלול לגרום לקעימה.

כיצד לבחור סיור מדברי?

בבחירת סיור מדברי, ישנם כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון. ראשית, עדיף לבחור סיור שמבלה לפחות שני לילות במדבר. בעוד שסיור זול יבלה רק לילה במדבר, בילוי שניים או שלושה לילות ייתן לך הזדמנות לחקור את האזור ולקחת חלק בפעילויות נוספות.

שנית, עליך לשקול את התקציב שלך. סיור בתקציב יכול להיות דרך מצוינת לראות את מדבר סהרה מבלי לשבור את הבנק. עם זאת, הלינה היא בדרך כלל בסיסית והארוחות לרוב בינוניות. כמו כן, חשוב לזכור שתטייל בכבישים מפותלים וברכב שלא נוח לאנשים מסוימים.

אתה יכול להזמין סיור מדברי באינטרנט, אך וודא שאתה אורז את הציוד הנכון. תזדקק לנעלי הליכה מתאימות, קרם הגנה, גוונים וכובע. תלוי בסיור, תצטרך גם לארוז בגדים ומוצרי טיפוח נוספים. לבסוף, הקפידו לבדוק ביקורות TripAdvisor כדי לגלות מה יש לאחרים לומר על סיור מסוים.

אתה יכול לבחור סיור בהנעה עצמית או בסיור מודרך אם אתה בתקציב. אבל אם אתה רוצה לחוות את הסהרה האמיתית, תצטרך לפחות שלושה ימים.

למידע נוסף על סיורי מדבר, הקליקו: adamsela.co.il/