נווה פריצקי מקיימת פסטיבל מוזיקה ומסיבות רחוב

נווה פריצקי מקיימת פסטיבל מוזיקה ומסיבות רחוב

עיר המארחת פסטיבלי מוזיקה יכולה להועיל לכלכלתה במגוון דרכים. למשל, פסטיבל יכול למשוך אלפי תיירים, מה שיכול להגביר את התיירות המקומית ואת העסקים המקומיים. הוא יכול גם למשוך אמנים בינלאומיים. עם זאת, אירועים כאלה לא באים בחינם. העיר חייבת לתכנן עבורם. אם עיר רוצה לארח אחד, עליה לשקול את העלויות ואת ההשפעה הפיננסית האפשרית. עם זאת, על העירייה לשקול גם את הפגיעה בתושבים המקומיים.

אחת הדרכים לקדם פסטיבל מוזיקה בעיר היא לעבוד עם קהילות אמנות מקומיות. לדוגמה, תוכל להיות שותף למגזינים וגלריות מקומיים כדי לפרסם את החג שלך. בנוסף, אתה יכול לפרסם את הפסטיבל שלך באמצעות רדיו ושלטי חוצות. אתה צריך גם להשתמש במדיה החברתית. פרסומות באינסטגרם יכולות לעזור לך לנהוג בתנועה ישירות לאתר רכישת הכרטיסים שלך.

פסטיבלי מוזיקה יכולים להגביר את הכלכלה המקומית ולעזור לעיר למשוך יותר מבקרים. אנשים מחוץ לעיר מוציאים הרבה יותר כסף על עסקים מקומיים ומשתתפים באירועים מקומיים אחרים. הם גם מפרסמים לעתים קרובות על חוויותיהם ברשתות החברתיות, מה שמביא מבקרים נוספים והכנסות. בנוסף, מוזיקאים ואמנים מקומיים זוכים להכרה אזורית רבה יותר כתוצאה מאירועים אלה.

בסן אנטוניו יש מספר פסטיבלי מוזיקה במהלך השנה. פסטיבל Jazz 'SAlive, בחסות העיר, כולל אמנים מקומיים ולאומיים. בשנה שעברה, ההרכב של הפסטיבל הציג אמנים מועמדים לגראמי כמו קירק וואלום וג'ו לובאנו. בנוסף, הרכב הג 'אז של הפסטיבל כלל מועדפים מקומיים הנרי ברון וחברים, ומועמד הגראמי לאו טיזר.

למרות כל היתרונות האלה, יש עלויות הקשורות לאירוח פסטיבל מוזיקה. ממשלות מקומיות מקבלות הכנסות ממכירת כרטיסים. מכירת כרטיסים מבטיחה חלק ניכר מהכנסות המס של העיר. בנוסף, מדינות ועיריות רבות דורשות מפסטיבלי מוזיקה לשלם מיסים נוספים על אלכוהול, שנמכרים לעתים קרובות בפסטיבלים. למרות עלויות אלה, פסטיבלי מוזיקה יכולים להיות רווחיים לבעלי עסקים מקומיים.

תעשיית המוזיקה התמודדה עם בעיות כלכליות בשנים האחרונות. עם עליית שירותי ההזרמה, מכירות התקליטים הפיזיות נפלו. אך למרות הקשיים, פסטיבלי המוזיקה נשארים רווחיים וממשיכים להגדיל את הכנסותיהם מדי שנה. למעשה, פסטיבלי מוזיקה הם מקור ההכנסה הגדול ביותר בתעשיית המוזיקה. אז, משתלם לתכנן מראש ולוודא שהכל עובד חלק. יש מספר צעדים כדי להבטיח פסטיבל מוצלח. ישנן דרכים רבות להכין פסטיבל, כולל משיכת מבקרים חדשים וספונסרים פוטנציאליים.

פסטיבלי מוזיקה בעיר יכולים למשוך מבקרים מכל רחבי העולם. אחד הפסטיבלים הפופולריים ביותר הוא לולפלוזה (Lollapalooza), שהחל ב-1991 והפך לאימפריה עולמית עם אירועי לווין בדרום אמריקה ובאירופה. במסלולים שלה יש אלפי אמנים מז 'אנרים שונים. פסטיבל מוזיקה פופולרי נוסף הוא SXSW, שהופך את אוסטין למגרש משחקים מוזיקלי.

בניו אורלינס יש סצנת מוזיקה נהדרת והיא מקום טוב לסופי שבוע ארוכים. העיר מציעה פארקי נהר יפהפיים, בתים עירוניים מדהימים ומורשת תרבותית עשירה. העיר היא גם ביתם של פסטיבל הג 'אז של ניו אורלינס, הכולל מגוון רחב של ז'אנרים מוזיקליים. הפסטיבל גם מארח הפגנות בישול חיות. אם אתה מחפש משהו קצת שונה, אולי כדאי לך לנסות את פסטיבל המוזיקה גחלילית.

פרטים נוספים באתר המצורף: https://nevefrietzki.co.il/