תכנון חופשה בטוסקנה


תכנון חופשה בטוסקנה יכול להיות משימה מאתגרת. יש הרבה דברים שצריך לשקול, כולל כמה זמן לבלות באזור ואיך למצוא את המקומות הכי טובים לשהות בהם. מאמר זה יעזור לך להבין כמה זמן עליך להקדיש לאזור. ‏ אתה צריך גם לזכור את מזג האוויר ואת האקלים בטוסקנה, כי זה יכול להשתנות מאוד.

כמה ימים מספיקים להיות בטוסקנה?

אם אתה מתכנן חופשה בטוסקנה, סביר להניח שתרצה לדעת כמה ימים מספיקים. שבעה ימים יתנו לך מספיק זמן לחקור את האטרקציות הרבות של האזור. אתה יכול לבחור להישאר בשניים או שלושה מקומות, ולקחת תחבורה ציבורית בין הערים. אם אתה מעדיף לנסוע במכונית, אתה יכול לבחור מכונית שכורה בטוסקנה. אם אתה רוצה לחקור את האזור הכפרי יותר, אתה יכול לשכור וספה.

חופשה בטוסקנה יכולה להיות חוויה נפלאה. לאזור היפה הזה יש משהו לכולם. אוהבי אמנות ימצאו את גן העדן שלהם, בעוד חובבי ההיסטוריה יוקסמו מהמבנים והחנויות העתיקים שמציעים מתנות ייחודיות. לא משנה מה הסיבה שלך לביקור בטוסקנה, תגלה ששבעה ימים יספיקו כדי לראות את כל נקודות השיא של העיר ואבני החן הנסתרות.

טוסקנה היא אחד האזורים היפים ביותר באיטליה. זהו ביתם של יצירות אמנות מפורסמות, יינות מפוארים, ונופים עקצוצים בעמוד השדרה. חשוב שתתכנן את הטיול סביב האטרקציות הללו, כדי שתוכל להפיק את המירב מהביקור. ביקור בערים הגדולות יקח לך שלושה עד ארבעה ימים, בעוד שביקור באזורים הכפריים היפים ידרוש חמישה ימים או יותר.

הדרך הטובה ביותר לטעום מטוסקנה היא להתחיל את החופשה בפירנצה. יהיה לך מספיק זמן לחקור את המוזיאונים הרבים בעיר. טיול של שלושה ימים לפירנצה ייתן לך זמן לבדוק את גלריית אופיצי, דוד באקדמיה, וכיפת הקתדרלה.

כמה זמן כדאי להיות בטוסקנה?

טוסקנה היא אזור יפהפה עם הרבה דברים לעשות. בין אם אתה מבקר בשביל עסקים או הנאה, שבעה או עשרה ימים זה מספיק זמן כדי לראות את כל נקודות השיא של האזור הזה. ואם יש לכם יותר זמן, תוכלו לחקור את החוף, או לבלות בפירנצה ובאזור היין של קיאנטי.

העלות הממוצעת של טיול יום בטוסקנה היא EUR121 (118 דולר). ההוצאה היומית הממוצעת לזוג בטוסקנה היא EUR30 (29 דולר לאדם) עבור ארוחות 14 EUR (14 ארצות הברית) עבור תחבורה מקומית. מלון טיפוסי בטוסקנה עולה EUR140 (136 $), מה שעובד להיות ערך גדול עבור חופשה לשניים.

חופשה בת 10 ימים בטוסקנה תיתן לכם מספיק זמן ליהנות מפירנצה, סיינה, האזורים הכפריים ומדינת היין, כמו גם מהחוף. הרבה מבקרים לטווח קצר אין לי זמן לבקר בחוף טוסקנה, כך לוודא שאתה כולל מספיק זמן לזה גם כן. באזור מרמה יש מספר חופים, מנוקדים ביערות אורן ומפרצונים שקטים.

אם אתה נוסע במכונית, רשת הכבישים של טוסקנה מתוחזקת היטב בדרך כלל. עם זאת, יש כמה דרכים שיכולות להיות מסובכות לניווט. עדיף לקחת תחבורה ציבורית או לשכור מדריך תיירים אם אין לך מכונית. בעוד זה יכול להיות יקר, שכירת נהג יכול לעזור לך לעקוף את האזור בבטחה.

מהו החלק הטוב ביותר בטוסקנה שכדאי להיות בו?

אם אתה מתכנן חופשה בטוסקנה, אתה רוצה לבסס את עצמך באחת הערים היפות. ערים אלה יציעו קצב חיים איטי יותר וטעם מקומי יותר. בעוד שבערים הגדולות יותר יש אטרקציות תיירותיות וקניונים, ניתן למצוא חוויה אותנטית יותר באחת מהעיירות הקטנות האלה.

המקום הטוב ביותר לשהות בו בטוסקנה הוא בעיירה או שכונה עם עבר היסטורי ואמנותי. את ההיסטוריה האמנותית של טוסקנה ניתן למצוא במוזיאונים רבים, כולל מוזיאון דה וינצ'י והמוזאו גלילאו. העיר מלאה גם בבניינים יפהפיים ובפיאצות, בקתדרלות ובפאלאצו.

בחירת עיר או עיר להישאר בה תלוי בתקציב שלך ובמסגרת הזמן שלך. אם יש לך שבוע או פחות, אתה יכול לבסס את עצמך באזור אחד ולעשות טיולי יום משם. אבל אם יש לכם יותר משבוע, אתם יכולים לחקור חלקים שונים של טוסקנה, שיאפשרו לכם להעריך את הנופים השונים.

יש גם אפשרויות רבות למלונות ידידותיים לתקציב בטוסקנה. אתה יכול לבחור להישאר במלון בוטיק או וילה היסטורית. מלון עם אווירה ייחודית וארוחת בוקר אורגנית הוא מושלם למי שרוצה לבלות זמן בטוסקנה. יש גם הרבה מסעדות ופעילויות של מישלן באתר.

פרטים נוספים: תכנון חופשה בטוסקנה "selectedplaces"