כיצד למצוא מונית בירושלים

מוניות בירושלים

מוניות ירושלמיות הן בשפע, והן מאוד נוחות. עם זאת, עליך תמיד לבקש קבלה בעת הזמנת אחת. אתה צריך לשלם לא יותר מ -10 יורו עבור טרמפ בגבולות העיר. בעוד מוניות נוחות, ההסתובבות במרכז העיר היא הדרך הטובה ביותר לחוות את העיר. להסתובב בעיר העתיקה ברגל צריך לארוך כעשרים דקות.

מדוע תזדקק למונית בירושלים?

כשאתה מבקר בירושלים, תרצה לדעת למצוא מונית. עיר זו היא שילוב של יהודים חילוניים וחרדים, ומערכת התחבורה שלה משקפת זאת. בנוסף למערכת אוטובוס בלבד, חלק גדול ממערב ירושלים נכבה בחגים יהודיים. כדי להקל על הדברים, יש כעת אפליקציות המאפשרות לך להזמין מונית בירושלים ולשלם באופן מקוון.

אתה יכול גם לברר מונית משדה התעופה. יש דוכן מוניות נפרד בשדה התעופה. פשוט התקשר למונית וזה יאסוף אותך תוך זמן קצר. יש גם מוניות משותפות בשם Sheruts, והם עוקבים אחר מסלולי אוטובוס ציבוריים. ניתן לקפוץ לסירוגין מוניות אלה, והמחירים זולים בהרבה מהתחבורה הציבורית. אתה יכול גם לרכוב על חשמליות העיר. אלה פועלים כל 7 דקות בשעות שיא וכל 15 דקות מחוץ לשיא. בנוסף, ישנן סוכנויות השכרת רכב רבות בירושלים. עם זאת, עליכם להיות מודעים לכך שירושלים היא עיר צפופה וכי התנועה כבדה במיוחד בשעות הבוקר ושעות העומס המאוחרות אחר הצהריים.

איך משיגים מונית בירושלים?

אחת הדרכים המהנות והקלות ביותר לעקוף את ירושלים היא על ידי ברד מונית. נהגים פותחים את הדלת עם ידית גדולה מהמושב שלהם ואתה נכנס. אתה יכול גם להזמין מונית דרך קונסיירז 'במלון שלך. עם זאת, שימו לב כי תשלום נוסף עשוי לחול אם תזמינו קדימה.

מוניות הן בשפע בירושלים וצריכות להיות במחיר סביר אם אתה נוסע בתקציב. באופן כללי, מונית צריכה לעלות בסביבות 10 יורו ותינתן לך קבלה בסוף הנסיעה. לחלופין, תוכלו לחקור את ירושלים ברגל – מרכז העיר קטן למדי וקל לניווט. אתה אמור להיות מסוגל להגיע לעיר העתיקה תוך 20 דקות.

אם אתה נוסע בקבוצה, שירות מוניות בשם Nesher Sherut הוא דרך משתלמת וקלה לעקוף את העיר. רכבים משותפים אלה מופעלים על ידי חברות מוניות ויכולים להעביר עד 10 אנשים. אתה יכול גם להזמין נסיעה מראש דרך קונסיירז 'של המלון שלך או מפעיל טיולים מהימן. אם אתה בתקציב, אתה יכול גם לשלם עבור מונית פרטית. רק הקפד להטות את הנהג.

בחירה פופולרית נוספת היא Gett. שירות Gett Taxi הוא שירות חדש יחסית בעיר, אך הוא צבר במהירות מוניטין כנהג יהודי. יש לו שישה אלפים נהגים ברחבי ישראל.

כיצד לבחור מונית בירושלים?

אם אתה מבקר בירושלים, אחד הדברים החשובים ביותר שאתה יכול לעשות הוא לוודא שאתה בוחר שירות מוניות מכובד. אתה יכול להתקשר למונית בטלפון או לבטל אחת ברחוב. עם זאת, אם אתה לא שולט בעברית, אתה יכול לבקש מקונסיירז 'במלון להזמין עבורך מונית. יתכן שתחויב תשלום נוסף אם אתה מבקש מונית מראש.

אם אינך בטוח כיצד לזהות מונית ישראלית, אתה יכול להשתמש במערכת ההצבעה. אם המונית לא תפוסה, היא תפסיק אם תצביע עליה. זכרו שלמוניות ישראליות אין אורות, ולכן אינכם יכולים לזהות אותם בקלות לפי צבע. מוניות מזרח ירושלים צהובות ואילו מוניות מערב ירושלים מערביות לבנות.

ישנן דרכים רבות לנסוע סביב ירושלים. בעוד שהעיר אינה ידועה בזכות מערכת תחבורה ציבורית גדולה, תגלו ששירות מוניות הוא דרך קלה ויעילה להתמצב. על ידי ביצוע כמה טיפים פשוטים, אתה תהיה בטוח למצוא את המונית הנכונה לטיול שלך.

לפרטים נוספים, לחצו כאן: https://www.mehadrintaxi.co.il/