טיולי ספארי באפריקה

ספארי באפריקה

בין אם אתם מתכננים לנסוע לאפריקה בעצמכם או להשתתף בספארי מסודר, עליכם לשקול כמה נקודות חשובות. טיפים אלה יעזרו לכם להפיק את המרב מהטיול שלכם באפריקה. אלה כוללים מה הזמן הטוב ביותר לצאת לספארי אפריקני, מדוע עליכם לצאת לספארי אפריקני, וכיצד לבחור סיור בספארי.

מה החודש הטוב ביותר לצאת לספארי אפריקני?

בין אם אתם מתכננים טיול באפריקה או פשוט רוצים לתכנן את הספארי המושלם, ישנם כמה דברים שכדאי לזכור בבחירת הזמן הטוב ביותר. התקופה הטובה ביותר לבקר באפריקה תלויה במידה רבה לאן שאתה רוצה ללכת ומזג האוויר. בין אם אתם נוסעים לדרום או מזרח אפריקה, תרצו להימנע מהחודשים הרטובים והיבשים ביותר של השנה.

הזמן הטוב ביותר לבקר בטנזניה הוא בין אוקטובר לאפריל. במהלך תקופה זו המדינה היא בית ההגירה הגדולה. הגירה מאסיבית זו מתחילה בטנזניה ונעה צפונה, עוברת דרך מסאי מארה וסרנגטי. זהו זמן פנומנלי לראות את העדרים המסיביים האלה חוצים מעל נהר מארה.

במהלך העונה הרטובה, בעלי חיים רבים יולדות. המשמעות היא שהם טרף קל לטורפים. במהלך העונה היבשה הצמחייה מתחילה להתייבש ובעלי חיים מתכנסים סביב חורי המים שנותרו. השמיים ברורים וחיות הבר קלות יותר לאתר.

כשאתה מתכנן ספארי, עליך לזכור גם את העונות השונות. החודשים הטובים ביותר לבקר בדרום אפריקה הם יולי וספטמבר. תרצו גם להימנע מהחודשים הרטובים והחמים של ינואר ופברואר. זה יעזור לך להימנע מההמונים ולקבל תעריפים נוחים יותר.

מדוע כדאי לך ללכת לטיולי ספארי באפריקה?

לקיחת טיול ספארי באפריקה יכולה להיות חוויה מרגשת. ספארי הוא דרך נהדרת לראות בעלי חיים נדירים בטבע. זו גם סיכוי להתחבר למקומיים.

ספארי הוא חוויה של פעם בחיים. ספארי טיפוסי ייקח אותך לנסיעה בנוף בושלד. מדריך יעזור לך לאתר את בעלי החיים השונים שאתה מחפש. יש להם גם ניסיון רב וידע לגבי היכן למצוא את המראות הטובים ביותר לבעלי חיים.

ספארי הוא גם סיכוי לראות את ההגירה הגדולה המפורסמת, כאשר מיליוני פראבי -אט וזברות עוברים בין השמורה הלאומית של מסאי מארה לפארק הלאומי סרנגטי. זוהי גם דרך נהדרת לראות אריות ונמרים בטבע.

אחד החלקים המרגשים ביותר בספארי אפריקני הוא מעקב אחר השימפנזה החמקמקה. אתה יכול לצאת לסיור מעקב אחר שימפנזה ברואנדה או באוגנדה. הם לא קרובים לבני אדם כמו גורילות, אבל הם חוויה בלתי נשכחת.

דבר נהדר נוסף בספארי הוא העובדה שתראו כמה מחיות הסכנה בסכנת הכחדה ביותר באפריקה. תוכל לסייע בהגנה על בעלי החיים הללו מפני צוחקים על ידי תרומת כסף למאמצי השימור שלהם.

טיפים לבחירת טיולי ספארי באפריקה

בחירת טיולי הספארי הטובים ביותר באפריקה יכולה להיות מרתיעה. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון כולל תזמון, לוגיסטיקה וחיות בר. אבל, אם אתה לוקח את הזמן לבצע את המחקר שלך, אתה יכול להבטיח חווית ספארי בלתי נשכחת. להלן כמה מהטיפים החשובים ביותר להתחיל.

אמנם ספארי עשוי להיות אחד החופשות היקרות ביותר שתעשו אי פעם, אך זה גם טיול של פעם בחיים. זה הופך את זה חשוב במיוחד לוודא שיש לך את הביטוח והחיסונים הדרושים. יתכן שתצטרך לקחת טבליות נגד מלריה או אמבולנסים אוויריים אם אתה נוסע לאזור מרוחק.

הדבר החשוב ביותר לעשות הוא לקבוע מה אתה רוצה לראות. אתה יכול לבחור להתמקד בחיות בר, בתרבות או בשניהם. לחלופין, אתה יכול לבחור להתמקד במדינה אחת או שתיים.

הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא ליצור רשימת משאלות של הדברים שאתה רוצה לראות ולחוות. לדוגמה, אם אתה מעוניין בחיות בר, ייתכן שתרצה להתמקד בחמישייה הגדולה, הכוללת פיל, אריה, קרנף, נמר ובופלו.

אם אתה רוצה לראות את חמשת הגדולים, סביר להניח שתצטרך להזמין ספארי מסורתי. אלה כוללים לעתים קרובות רכב בלעדי של משחק משחק ומדריך.